Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

I don’t know what i did

but i must have been a fool

i got no excuses

so i wrote this song for you

 

whatever the reasons did you come to say goodbye

i’m hoping for one more try

i want to change your mind

 

so i pick up the pieces

i swallow all my pride

i don’t wanna wake up feeling this emptiness inside

 

did it spin you around

did it turn you upside down

i wonder when you found out i’m a waste of your time

 

so don’t give up on me

i never meant to steal your smile

i haven’t seen it for a while

 

don’t don’t give up on me

just try to understand

i can be your better man (women)

 

i tell you once don’t give up on me

 

i tell you once don’t give up on me

 

and now i feel that i’m out of place

i look for you on every stranger’s face

i don’t think i can do this any more

don’t think i can do this anymore

 

and every little things just falls apart

from the very first day i broke your heart (you broke my heart)

it only makes me want you more and more

just like before

 

cause you spin me around

and now you turn me upside down

i never meant to be a waste of your time

 

so don’t give up on me

i never meant to steal your smile

i haven’t seen it for a while

 

don’t don’t give up on me

just try to understand

i can be your better man (women)

 

i tell you once just don’t give up on

me and before

if you’re not that alone

what am i supposed to do?

 

i tell you once just don’t give up on me

baby say you won’t give up on me…

 

这首歌真的说完了我心里要说的

我想要试多一次

想要改变你的决定

可是我能吗?

 

你跟我分的那时候

我真的把心的碎片一一捡起

放下了我所有的尊严

苦苦地哀求你

因为我不想失去你

因为我不想失去这爱

因为我不想后悔

可是你一点也没动摇

一点也没…

 

你是什么时候开始嫌弃我的呢?

你是什么放弃我的呢?

你是什么时候变心的呢?

心里有好多的疑问…

但是都比不到我对你的思念

真的好久没看到你了

真的好久...有三个月了吧...

 

每个人都有缺点

你说我们还不够成熟

没办法包容对方的缺点

而我们也没办法改掉我们的缺点

你说就让我们各自去成长

有缘就再会在一起

为什么呢?

为什么不要一起成长一起改?

跟一个你爱的人不是为了面对生活中的一切吗?

不是为了一起成长一起面对困难吗?

我可以变得更好

我相信你也一样

可是为什么就那么容易放弃呢?

你说我改不了我的脾气

你也有你改不到的地方

可是我没放弃啊

为什么你要放弃...

为什么...

 

每天都在想着你

有时上课时也会想你

在茫茫人海中

我总是在寻找你的踪影

虽然害怕看到的会是你跟她的画面

真的好难受

真的不想这样生活了

连出去走街我都怕了

怕遇见你们

我真的不想再这样了

难受...

 

你狠狠的一句分手

害我的世界都崩溃了

你亲手为我建立那幸福未来美丽世界

你也亲手地把那一切毁掉了...

听到你过后所做的每一件事

我的心都好痛

一次次地再碎

然而哭了后

我还是原谅了你

继续爱你

继续相信你有天会发现我对你的爱

相信有天你会回来

我没办法恨你

我没那个能力也没那个本事

 

记得我曾经问过你会不会放弃我

那时你说你不会

那时听你那样说真的安心了

可是不久后你就离开了

男子的话都不能信的吗?

看着你牵着别人的手

信真的好痛

但我能怎样?

 

有个朋友告诉我

双鱼座男孩是最花心的

也许是吧

可是你就是我爱的双鱼座男孩

 

我不会说我会永远爱你

可是我可以很有信心的说

我今生爱得最深的人是你

如果你给我那个机会我会永远爱你

 

有个说法

你不能跟你最爱的人过一生

也不能跟最爱你的人过一生

只能跟一不是你很爱也不是很爱你的人相伴到老

这是你曾经告诉我的话

也许因为我最爱的是你所以我才失去你吧

 

爱情是靠缘分开始

却是靠努力与坚持去维持

有机会希望能告诉你...

0 comments:

Post a Comment

爱情从缘分开始
却靠努力和坚强来维持
勇敢去爱
勇敢去闯
勇敢地去受伤吧
活着要爱得无悔
我不想后悔也没有后悔
大家好...我是月爱...

♥songs for you♥