Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

今天跟家人去了马六甲的九王爷神庙

我绕了神庙一大圈拜拜

都是要求同样的事情

保佑我家人平安健康

保佑姐姐的工作顺利

保佑我这次考试好运

保佑你身体健康平安

保佑你学业会进步些

最后一定会拜拜要求你回来

还说了愿意减短我的岁数来当代价

我好像是拜了月老

我要求他看看是不是红线哪里打结了

要求他帮我查查看帮我想想办法让你心回来我这

都是淋着雨拜拜的结果现在头痛了

 

想了很多

真的很爱你

如果能让你爱回我

如果能让你回到我身边

我愿意减短我的岁数

不管是十年二十年或五十年我都愿意

就算给我活多十年五年一年甚至三个月

只要我能在那段时间跟你幸福我就会愿意

我会不惜一切代价来换取你的爱

 

拜拜可以帮到我吗?

希望可以

我什么都想去试

有机会有希望我就会去试

 

我真的没得回头了

只能往前闯了

直到我倒下

我爱你

 

the boy

Jonker street…

my sister said that this boy statue was there since she was young…wonder if it is possessed by spirits…

old old stuff

Jonker Street…

all the antiques things…

jonker street

random pictures i took at Jonker Street

nyonya food 

Ate at a cafe that serves homemade nyonya food in melaka bahru…

the laksa (i forgot to take the picture,haha…) and the popiah was nice

but the rest all so so only la…

ciplak english style

went to kk

love the bed so much!!!

english style!!!

but this one ciplak made in china one…sad…

mommy,chieh hoon and me

mommy,chieh hoon and me…

considering of buying a pair of sunglasses

i look not bad wearing them…i think la…

aiyah…see first la…

0 comments:

Post a Comment

爱情从缘分开始
却靠努力和坚强来维持
勇敢去爱
勇敢去闯
勇敢地去受伤吧
活着要爱得无悔
我不想后悔也没有后悔
大家好...我是月爱...

♥songs for you♥