Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

dear blog,

 

today is my third day in tampin

still did nothing…

still a little down…

 

honey is busy with something

so i spend my time sleeping the day through

slept 13 hours today…

from 1 am to 12pm

from 1.30pm to 5.30pm

surprise that my mom never nag at me for that

haha…

 

so unproductive…

except for yesterday

had a haircut and learned knitting

actually not sure it’s knitting or crocheting

don’t actually know difference between the two either

don’t care la….just practice the basic two steps first

 

终于毕业了,也在一间公司找到份好工作。在公司遇到了一个好男人,慢慢地就开始交流开始有了感情,爱了,真的爱了那种,就像爱他的那种爱。我们开始交往开始快乐开始幸福,一切都是那么的真实,我那时真的不想再醒来。我们结婚了组织间幸福家庭还有了宝宝,一切都那么地完美,直到我捉到他劈腿...好心痛,可是不知道为什么我没办法原谅他,醒来时发现自己流泪着...哈哈...是男子就会这样吧?有点厌恶男子了...总把我给的信任都毁了...还是一切都只是他对我造成的伤害所留下的后遗症?

带着点恨的爱才是真正的爱

 

今天心里有点恨意

忽然很恨你和你妈妈

忽然很想你们有报应

你做的事和她说的话

都好伤...好伤...

 

我也是正常人

恨你们是正常的吧?

我很快会好的

我恨不久的

不想变成你们

那么记仇干嘛?

会很辛苦很累的

气一下忘了就算了啦

那才是我

 

blek!!

看...我已经好了

笨蛋我爱你...

依然爱你...

 

软弱的人才会有恨意

我才不是那种人...xD

0 comments:

Post a Comment

爱情从缘分开始
却靠努力和坚强来维持
勇敢去爱
勇敢去闯
勇敢地去受伤吧
活着要爱得无悔
我不想后悔也没有后悔
大家好...我是月爱...

Blog Archive

♥songs for you♥