Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

extremely tired today

feeling a little down too

why does this always happen?

i was perfectly fine in the morning

is it because i’m too tired?

or am i having mood swings?

 

i feel lonely…

i want to chat with someone…

ezen is in australia

pok just flew to shanghai today

and i’m scare to bug my honey too much

damn…i feel so bad now…

 

wanted to write about something

something meaningful i saw 2 weeks ago

but as usual…

i end up watching wedding videos on facebook

i love papercranes…the videos they make are so  beautiful and touching

and the songs that comes along…are so nice!!!

do check it out people if you have a chance

*recommended for girls only*

 

changed my playlist

kinda into nickelback and hinder lately

maybe cause their noisy yet meaningful music

filled up some emptiness in my heart

makes me peaceful…a little…

but i still want my honey…

really miss you a lot…

 

今天忽然有个领悟

一直以来都觉得自己没变过

还是中五时的那个无知月爱

可是今天忽然觉得我已变了

心变还是人变?我不清楚...

只觉得有所不同了...

也许我经历过的事使我改变吧

使我看待事情的方式不同了

不介意的事情越来越多了

生活的原则也跟以前不同

我算迷失自己了吗?

可是现在的我

开心多了

轻松多了

 

我偶尔还是回想起他

尤其是听梁静茹的歌时

所以现在很少听梁静茹了

对不起啊静茹...我很喜欢你的

只是你的歌会勾起很多关于他的回忆

要怪就怪他吧...

 

想起他,我觉得很对不起现任的男朋友

可是是正常的吧?

其实我分不清爱了

现在的男友很会弄我笑

但我觉得还是缺少什么的

而我也很缺乏信心

没去想以后会怎样

没抱很大的希望

觉得这种恋情不会耐吧?

就顺着看吧...

给个机会自己给个机会别人

顺其自然吧...

 

10.15pm

good night world

今天想流泪,可以吗?

0 comments:

Post a Comment

爱情从缘分开始
却靠努力和坚强来维持
勇敢去爱
勇敢去闯
勇敢地去受伤吧
活着要爱得无悔
我不想后悔也没有后悔
大家好...我是月爱...

Blog Archive

♥songs for you♥