Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

time is passing really fast these few days

frankly speaking,i’m a little scare to move on into 2010

加上一点点的不舍

跨入三年以来第一次没有他存在的一年

表示必须把属于我的他余留在2009

2009  我生命里的第一个转折点

永不忘记  快乐的与悲伤的

都属于我的  属于我们的  他给我的

假设有一天还能在一起

我会愿意吗?他会愿意吗?

心到现在还是偶尔会这么想

今天怎么那么伤感呢?

好久没写他的事了...

有点想念他...

今晚就放纵一天让自己想念他吧

我的好朋友好快就来陪我了

哈哈...

i’ll be alright

i have been on my own for the past month

i did better than i thought i would

new year new semester new life

i’ll be ok i’ll make through this

=)

 

12.45pm

nite nite people

love all of you

including whoever that is reading this

no matter i know you or not

*hugs*

0 comments:

Post a Comment

爱情从缘分开始
却靠努力和坚强来维持
勇敢去爱
勇敢去闯
勇敢地去受伤吧
活着要爱得无悔
我不想后悔也没有后悔
大家好...我是月爱...

Blog Archive

♥songs for you♥