Ai's Diary

it's my life...it's now or never...i ain't gonna live forever...i just wanna live while i'm alive...

我只是想哭

只是想一直哭

我只想消失

只是想不存在

我能哭到自己消失吗?

 

累坏了

要怎么办?

有些事情我真的不知该怎么处理

有些事情我真的想放着不理

有些事情我认为只要我没了就会好了

有些事情其实并不是那么简单

如果能换回你们的快乐我什么都愿意

觉不觉得有我在的地方就会有问题出现?

觉不觉得我是只是个带来麻烦的女孩?

觉不觉得我是个扫把星?

 

it doesn't matter whether i'm gonna be here tomorrow,next week,next month or next year.i may be gone anytime but please just feel that i am here while i am still here...

 

2.21am

some people don’t like me being in emo state and posting stuff like these on facebook

maybe you are right…yeah…i’m just polluting facebook…sorry for that

0 comments:

Post a Comment